Sedekah itu amalan mulia

20120630

Resepi masak lemak kucing comel

Assalamualaikum.
Peace Be Upon You.

I love cats. I really-really-really do.
They are sooo cute!! And fluffy!!


Awwhh comeynyeeeeewwwwwwww

But, kalau diorang menggila mengorek sampah kat dapur, 


Rasa nak buat masak lemak kucing!! Lepas tu makan nak tengok sedap ke tak.


*gambar hiasan. ini adalah masak lemak ayam*

Haha. Over lak. Tapi betul la. Walaupun geram sebab comel, geram gak bila sampah kat dapur tu habis disepahkan kucing ni. Macam la kita tak bagi cukup makan kat dia. Aish.

Ok dah. 

2 comments:

dhiashahida said...

lau kita rasa nak kurung je si comel tu dalam bakul yg dah digeledahnya tu..hehehe

Shahrul Hairy Shaharuddin said...

Salam,
Admin Blogger Selangor in the house! huhuhu.. nice posting.. love it =D

www.klangselangor.blogspot.com

Related Posts with Thumbnails